Буцаан олголтын бодлого

1. Ерөнхий нөхцөл

1.1. Tstore платформ нь худалдааны хэлцлийн гүйцэтгэлд шууд оролцдоггүй бөгөөд бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй холбоотой буцаалт, нөхөн төлбөрийг худалдагч болон худалдан авагч нар өөрсдийн тохиролцооны дагуу шийдвэрлэнэ.

1.2. Худалдан авагч нь бараа, бүтээгдэхүүнтэй холбоотой аливаа гомдлыг худалдагчид шууд мэдэгдэж, буцаах, солих эсэхийг худалдагчийн тавьсан нөхцөлийн дагуу шийдвэрлэнэ.


2. Буцаах боломжтой нөхцөл

2.1. Худалдан авсан бараа/үйлчилгээ дараах тохиолдолд буцаалт хийх үндэслэлтэйд тооцогдоно:

  • Хүргэгдсэн бараа гэмтэлтэй, эвдэрсэн эсвэл ажиллахгүй байх;

  • Худалдагчаас танилцуулсан мэдээлэл, зураг, тайлбартай зөрүүтэй байх;

  • Хүргэлтийн хугацааг ноцтой зөрчсөн (2 ба түүнээс дээш удаа мэдэгдэлгүйгээр);

  • Бараа хууль бус буюу буруу мэдээлэлтэй байсан нь нотлогдсон.

2.2. Бараа, бүтээгдэхүүнийг хүлээн авснаас хойш 48 цагийн дотор гомдлоо мэдэгдэх шаардлагатай бөгөөд үүнд худалдан авагч нотлох баримтыг хавсаргана.


3. Буцаалт хийхгүй нөхцөл

3.1. Дараах тохиолдолд буцаалт хийх боломжгүй:

  • Хэрэглэгчийн буруугаас болж гэмтсэн бараа;

  • Сав баглаа боодол задарсан, ашигласан бараа (хийжүүлсэн хүнс, гоо сайхны бүтээгдэхүүн гэх мэт тусгай ангилал);

  • Захиалгат, захиалгаар үйлдвэрлэсэн бараа;

  • Буцаах үндэслэлгүй буюу субъектив (таалагдаагүй, бодсонтой таарахгүй гэх мэт) гомдол.


4. Нөхөн төлбөр болон мөнгө буцаах журам

4.1. Худалдагч буцаалт хийх нөхцөлийг хүлээн зөвшөөрсөн тохиолдолд, худалдан авагчийн төлбөр төлсөн суваг (банк, цахим хэтэвч) рүү 5 ажлын өдрийн дотор буцаан шилжүүлнэ.

4.2. Буцаан олголтын гүйлгээний шимтгэлийг аль тал хариуцах талаар талуудын тохиролцоонд үндэслэнэ.


5. Tstore-ийн үүрэг

5.1. Tstore нь буцаалттай холбоотой маргаанд зөвхөн гуравдагч этгээдийн үүргээр оролцож, мэдээлэл солилцооны дэмжлэг үзүүлж болно.

5.2. Буцаалттай холбоотой асуудалд хэрэглэгчийн эрх зөрчигдсөн нь үндэслэлтэй гэж үзвэл Tstore хэрэглэгчийн аккаунтыг хязгаарлах, худалдагчийн үйлчилгээний эрхийг түдгэлзүүлэх арга хэмжээ авч болно.